czwartek, 15 października 2015

Moje ostatnie poczynania, nie tylko szydełkowe ;)



Ostatnim czasem u mnie dzieje się bardzo dużo ;) szyje, dziergam, dziergam, szyje i przeplatam gdzieś pomiędzy naukę. Nie zapominając o moich kochanych córeczkach, które wymagają wiele uwagi, zwłaszcza ten mały łobuzujący roczniak ;) bo Wiktoria w domu to chyba już tylko śpi. ;) Rano do zerówki, wraca na 16sta, zje i pędzi do koleżanek, o 19stej "myju, myju" kolacyjka i "pa pa" ;) Zwykle do 20stej dziewczyny są już w łóżkach, potem tuż za nimi spać idę ja ;) przesilenie jesienne ma na mnie zły wpływ ;) 




W ostatnim czasie tyle się u mnie działo ;)


























I uszyty przeze mnie śpiworek ;) 








Jeśli jest coś czego schemat chcielibyście zobaczyć to piszcie, a "zajmę" się nim w pierwszej kolejności ;)


Do zobaczenia wkrótce ;]



4 komentarze:

  1. Ale cudeńka.... Śpiworek chyba najbardziej podbił moje serce :)
    Kiedy znajdujesz na to wszystko czas ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy znajduję na to czas?? Sama na to nie potrafię odpowiedzieć, bo mi ciągle na wszystko czasu brakuje ;) każdą wolną chwilę poświęcam by zrobić coś pożytecznego ;) dużo pomaga mi narzeczony ;)

    OdpowiedzUsuń