piątek, 17 kwietnia 2015

Cały strój Myszki Minnie :) - czapka, sukieneczka i buciki :)

Cały strój Myszki Minnie :) - czapka, sukieneczka i buciki :)


Rozpisywać się nie będę, sami widzicie co mi wyszło. ;) Dodam, że sukienkę od podstaw tworzyłam całkiem sama, bez patrzenia na jakiekolwiek schematy. Uznałam, ze wykonanie czapki Kotka sprawiło, że na szydełku zrobie wszystko to, co sobie wymyślę. ;) Tak więc krok po kroku robiłam sukienkę, nocami się budziłam i myślałam jakby to dalej ukierunkować, najdłużej zeszło mi się z kołnierzykiem, by się ładnie układał, ale oczywiście mimo ciągłego prucia, do żadnego poradnika nie zajrzałam. :) sukienkę tworzyłam długo, biorąc pod uwagę opieke nad dzieciakami, codzienne obowiązki, a także przeprowadzkę zeszło mi się około 3 tygodni, przy czym nie siadałam do niej codziennie. Myślę, że sumując czas poświęcony na zrobienie sukienki to ok 20 godzin ciągłęgo szydełkowania. ;] Ok, miałam się nie rozpisywać, w wiec o to i moje dzieło:







Cały strój jest na rozmiar 68. Jak Wam się podoba?

1 komentarz: