piątek, 15 maja 2015

Kapelusz z nausznikami z dodatkiem satynowej wstążki :)



Kilka postów wstecz pisałam Wam, że zrobiłam dla mojej Amelki kapelusik. :)

Jak zwykle wszystko z głowy, znów nie mam schematu, i z każdą pracą obiecuje sobie, że to koniec i, że do kolejnej rzeczy na bieżąco będę robiła schemat... hmm ;)

 

Obiecuje, że jak tylko ogarnę się z aktualnymi pracami, to wstawię post ze schematem na po szczególne czapeczki. ;) 

 

A o to kapelusik ;]

 





Na ostatnim zdjęciu widać, że w kwiatuszku jest perełka :) 

 



 

Jak Wam się podoba? :)

3 komentarze:

  1. Sliczny,.....,ale proszę umiescic schematy pani prac,pozdrawiam serdecznie....Dzieciątko cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz w domu jest, wiec jak tylko ogarnę czas to zrobię schemat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy robisz..... będę tu zaglądać...... zapraszam do mnie http://zefirkowo.sasni.eu/

    OdpowiedzUsuń