wtorek, 30 czerwca 2015

Zszywanie elementów za pomocą półsłupków - zdjęcia i opisy

W tym poście pokaże Wam jak zszyć ze sobą dwa elementy za pomocą półsłupków :) Moja pierwsza praca wymagająca zszycia ze sobą dwóch elementów była zszyta... aż wstyd się przyznać ale zwykłą igłą ;) na taką łatwiznę poszłam. ;) kolejna jakimś sposobem przeplątywałam włóczkę za pomocą szydełka... przecież trzeba sobie życie utrudniać ;)  od tego dziwnego "sajtania" włóczki (że też tak to określę) zaczęło mi wychodzić coś jak półsłupki... byłam blisko i trochę minęło zanim spróbowałam złączyć ze sobą elementy półsłupkami - a przecież takie to proste ;)


Zaczynamy (o:



1. Mamy dwa kawałki robótki. 




2. Zakładając, że chcemy przyłączyć żółty fragment do tego, który przed chwilą skończyliśmy: wbijamy się w oczko żółtego kawałka .




 3. Łapiemy włóczkę i przeciągamy przez oba kawałki (żółty i różowy).




 4. otrzymujemy oczko łańcuszka. 




 5. Przekręcamy robótkę tak, by szydełko było z prawej strony. 







 6. Robimy półsłupki wbijając się w dwie części (żółtą i różową)





 7. Kontynuujemy do końca. Zakańczamy oczkiem ścisłym zamykającym. 




8. Tak wygląda z prawej strony. :)





9. A tak z lewej :) 



Jeśli chcemy złączyć ze sobą dwa elementy, które już były wcześniej zakończone wystarczy, że dołączymy nitkę tak jak pokazałam tutaj z tą różnicą, że przeciągamy włóczkę przez dwie robótki. ;) 




POZDRAWIAM =)










1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie na tym blogu wszystko tłumaczysz od podstaw i relacje fotograficzne tylko ułatwiają sprawę. Jak pracowałam nad czymś wykorzystując włóczkę z alpaki https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-alpaki/2 to włąśnie twoje porady bardzo mi pomogły.

    OdpowiedzUsuń