poniedziałek, 8 czerwca 2015

Sukieneczka szydełkowo tiulowa tutu :)

Witajcie Kochani :-)

 

Jak pisałam w ostatnim poście, że muszę porzucić na trochę szydełko i zdradzić je z książkami, tak też niestety być musiało. 

Przez półtorej tygodnia zwolniłam ze swoimi pracami, ale między czasie  w ramach odpoczynku powstała sukieneczka szydełkowo tiulowa, a wszystko dzięki temu, że mój kochany facet kupił mi coś, czego najbardziej w domu mi brakowało - maszynę do szycia :)

 

 Od dziecka szyję na maszynie, najpierw sukienki i inne ubranka dla Barbie, potem dla Baby Born, ale i kilka rzeczy dla siebie, a nawet dla Wiktorii :) oczywiście mowa tu o rzeczach uszytych od podstaw samodzielnie. :) Bo skracanie, zwężanie i inne przeróbki są u mnie na porządku dziennym, zwłaszcza, że kiedyś ciężko było coś dostać na rozmiar XS ;) od kilku lat jest codziennością, a od dwóch lat spotykam nawet w sklepach XXS (wtedy się  pocieszam, że jeszcze taka chuda nie jestem ;p )

 

Tak więc z zamiłowania do maszyny i szydełka powstała oto ta sukienka, według mojego projektu :) 

 






 



 

I jak? :) 

1 komentarz:

  1. Sukienki tiulowe dla dzieci to popularny i modny wybór na specjalne okazje, takie jak urodziny, wesela, chrzciny czy pierwsza komunia. Tiul to delikatna, przewiewna tkanina, która nadaje sukienkom zwiewny, dziewczęcy wygląd.

    OdpowiedzUsuń